17 COMMENTS

  1. Assalamualaikum en.khalid..sya bru lagi dlm forex ni,sya pon guna demo acc je..sya nk tnye,brpe modal minimum yg mmbolehkn kita main utk real account?

  2. Asslmlm, saya ni zero pasal forex, satu apa pun x tahu, tp berminat utk melabur, btl ke saya blh jd faham dgn hanya baca buku tfs ni?

    • Salam cik Nora. Ya memang boleh. Kalau tak boleh, boleh minta refund dalam tempoh 90 hari ya 🙂 A-Z kami ajarkan dalam tu siap video penerangan. Tak faham boleh sentiasa PM / email dll direct kepada kami. Kami takkan bertahan > 5 tahun kalau kami tak melayan segala pertanyaan kan 🙂

    • mt5 lebih baru tapi para traders masih kekal dgn mt4 kerana dah terbiasa. guna mt4 je lah yer

LEAVE A REPLY